середа, 20 січня 2021 р.

Математика

 Розв’язування задач. Складання задач за коротким записом. Дії з іменованими числами. Ознайомлення з таблицею множення на 4.

1. Робота з іменованими числами

Виконай обчислення:

12см : 2=           
30 м : 3м=        
2 дм : 2см=

2. Складання задач

- Розв`яжи задачі за схемою

у більше - треба множити

у менше - треба поділити




3. Таблиця множення на 4

- Переглянь відео і запам`ятай

https://www.youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE


4. Робота з підручником

с.89 номер 3,4,5

с.90 номе5р 8,9


вівторок, 19 січня 2021 р.

Українська мова

 Число іменника

1. Що таке іменник?



2.Серед поданих слів назвіть іменники

Пакет, середа, лінуватися, червоний, книга, яскраво, сова, село.

3.Складіть і запишіть у зошит з поданих складів слова. Зверху, над кожним словом напишіть питання хто? (якщо це істота) що? (неістота)

 МЕ ЛИК ЯН ТРО ТЕ ЦЯ ЛЯ ДА


4.Розглянь малюнок


- Які слова означають один предмет, а які багато?

5. Випиши слова, які означають один предмет

Зошит, клас, дошка, вікна, підручники, ручка.

6. Зміни слова так, щоб означало багато предметів
Наприклад:
Дерево - дерева, ....

Ліс - ...., струмок - ....., тварина - ... .

7. Розглянь таблицю та прочитай правило в підручнику на с. 16


- Які дві форми має іменник?
- Що означає однина?
- Що означає множина?
- Навіщо нам вміти вживати іменники в множині і однині? Що ці знання нам допоможуть зробити?

8. Робота з підручником
с. 16 вправа 9, 10, 11





понеділок, 18 січня 2021 р.

Українська мова

  Що віддаси, сторицею вернеться. Надія Красоткіна "Добро творити". Маргарита Чепурна "Золота хвилина"


1. Сьогодні на уроці ми будемо говорити про добро і зло. Дуже мудро говорить народ: « Роби добро і воно повернеться до тебе сторицею. Будеш робити зло і воно повернеться до тебе.»


Сторицею - означає у багато разів більше.

Щира усмішка, добре слово і хоча б краплинка тепла мають дуже велику силу. Вони допоможуть нам пройти дорогою добра.Я постараюся на уроці переконати вас у тому, що людина має бути доброю. Людина прийшла у цей світ, щоб творити добро.


2.Вправа «МІКРОФОН»

Діти, а як ви розумієте слово Добро?

********

-Добро – це коли ти допомагаєш людям похилого віку

-Добро – це коли ти турбуєшся про людей з особливими потребами.

-Добро – це коли ти шануєш своїх рідних.

-Добро – це коли ти вітаєшся з іншими.

-Добро – це коли ти поважаєш свого вчителя.

-Добро – це коли ти вмієш співчувати іншим.

-Добро – це коли ти взимку підгодовуєш пташок.

-Добро - це коли ти ділишся з друзями.

 Отже, виходить, щоб бути доброю людиною, треба робити гарні вчинки, нести людям світло і тепло. Добрий – це той, хто робить добро.


3.ГРА « Я – скажу,а ти продовж»

Тане навіть крижана брила

від слова теплого .............. (Спасибі)

Зеленіє старий пень, 

почує тільки ..............   

Якщо більше їсти не в силах,

скажемо кухареві ....... 

Коли нас сварять за витівки

говоримо: ..............

І у Франції і у Данії

На прощання говорять:...............


4. Вірш Надії Красоткіної "Добро творити"


Доброчинність - це корисний, добрий вчинок

Добро творити

Добро творити — це не просто слово,
Не просто фраза, що не раз звучить.
Це треба для душі обов’язково,
Добро творити — значить мудро жить!
Добро творити — це допомагати
Словами й ділом, кожен день і час.
Це означає — сонце в серці мати.
Це необхідно кожному із нас,
Щоб відчувати, що ти є — людина,
Що недарма у світі ти живеш.
Людина в світ добро нести повинна,
І доброчинності не може бути меж.
Що віддаси, сторицею вернеться,
Але про це ніколи не хвались.
Добро повинно щиро йти від серця,
З любов’ю на людей і світ дивись
Й твори добро…


- Про яку якість людини йдеться у вірші?
- Що означає творити добро?
- Коли людина відчуває, що недарма живе на світі?
- Яке добро ти зробив нещодавно?


5. Маргарита Чепурна "Золота хвилина"

ЗОЛОТА ХВИЛИНА

У великій книзі на столі
прочитала по складах Марина:
«Найдорожча всюди на землі —
золота хвилина».
Дівчинка у матері пита:
Що таке хвилина золота?
Мати доню ніжно цілувала,
Усміхнулась і отак сказала:
Із хвилинок золотих, дитя,
Все людське складається життя.
А чому їх марнувать не треба:
за хвилину хтось злетить у небо,
хтось ялинку чи кленок посадить,
щось корисне другові порадить.
І від цього так душі приємно,
що живеш ти в світі недаремно.
Ось і ти, як виростеш, в житті
не марнуй хвилини золоті.


- Чому хвилину називають золотою? Чи дійсно вона зроблена із золота? слово "золота хвилина" вживається в прямому чи у переносному значенні?

- Із чого складається людське життя?

- Що порадила матуся Марині?

- Що спільного у вірші "Добро творити" і "Золота хвидина"? 

- Чи можна сказати, що золота хвилина - це той час, коли людина творить добро?

- Подумай...якщо ти будеш добрим, привітним, уважним до інших, як будуть ставитись до тебе?

6. За бажанням склади список своїх добрих справ і "золотих" хвилин

Математика

Задачі на визначення часу за годинником. Вправи на використання таблиці множення і ділення на 3


1. Виконай обчислення усно


2. Визнач час за годинником усно



3. Перегляньте відео і запам`ятайте 

https://www.youtube.com/watch?v=AwSngdN31IY

4. Робота з підручником

с. 87 номер 2,3,4 (усно)

с.88 номер 5,7,8 письмово

Англійська мова

Транспорт


1. Повторення слів «Дні тижня»

https://youtu.be/mXMofxtDPUQ


2. Читання слів


3. Склади речення, назвавши слова, зображені на малюнку 

I travel by...


4. Утвори слова


5. Перегляньте відео до 2:40 хвилин і запишіть нові слова у словник

https://youtu.be/sHWUMsBQQns

truck [tr^k]- вантажівка

taxi cab [teksi kab]-таксі

subway [sabvei]-метро


6. Запишіть слова у три стовпчики: ті, що рухаються по воді (by sea), ті, що рухаються у повітрі (by air), ті, що рухаються по землі (by land)

A car,a ship, a plane, a rocket, a tram,  a helicopter, a bike, a boat.