середа, 31 березня 2021 р.

Читання

 Якими були запорожці. 


1. Перегляньте малюнки і скажіть, кому належать ці речі?

                                                              ШАБЛЯ
                                                       БУЛАВА


                                                    КУЛІШ
                                                         КІНЬ
 КУРІНЬ

     Це все козацька атрибутика. 
     Дуже давно, коли знищили державу слов’ян – «Київську Русь» солдати залишились без роботи, тому їм прийшлось переселятись поближче до європейських країн – де вони наймались на військову справу. Такі люди називали себе козаками, що означає – вільна людина.
    Козаки були дуже відважними і не боялись смерті тому на голові залишали лише чуба – який попереджував ворога, що козак не боїться загинути в бою…
     Серед козаків були – характерники це люди які володіли надзвичайними здібностями. Найвідомішим характерником був Іван Сірко, який наганяв страх на ворогів.

2.Перегляньте відео та дайте відповіді на питання

Словникові слова:

галера - це військове судно

козацький кіш - це табір, товариство козаків

https://www.youtube.com/watch?v=NsidAJbjcT8

- Що означає слово "козак"?

- Як називали козаки дерев`яні укріплення?

- Як називалась козацька оселя?

- Коли святкуємо День захимника України та День козацтва?

- Як називали найстаршого серед козаків?

- Які символи були у козаків?

- Який із козацьких гетьманів зображених на 5 гривневій купюрі?


3. Прочитайте правила козаків. Які з них можна застосувати у нашому класі?

- Май волю визнати свої помилки.

- Не заздри іншим і не тримай зла в серці.

- Козаки рівні між собою.

- Будь чесним і правдивим.

- Захисти ближнього, нагодуй голодного.

- Бережи свою сім`ю.


4. Прочитай у підручнику легенду про Богатирів-Запорожців та дай відповіді на питання

с.91-92

Українська мова

  Дослідження значення службових слів у мовленні

1. Повторіть, що таке службові слова, виконайте усно завдання

2. Пройдіть онлайн тестування, напишіть в вайбер кількість набраних балів

https://naurok.com.ua/test/start/799227

3. Виконайте письмово завдання в підручнику 

с.79 вправа 1,2

с.80 вправа 4,5

неділя, 21 березня 2021 р.

Відкритий урок

 Я досліджую світ

"Умови розвитку квасолі"


   В розділі «Природа навесні» другокласники вивчали тему «Ріст і розвиток рослин». Об’єктом  дослідження стала квасоля. 

   Дослідницький проект тривав 2 тижні. Спочатку учні ознайомились із особливостями росту рослин, замочували квасолю, висаджували її, спостерігали за ростом коріння, кольором листя,  кожного дня вимірювали довжину стебла і складали узагальнюючу таблицю, робили висновки.

  Алуєва Ангеліна разом з мамою готували  салат з квасолею "Вінегрет" та зняли цікавий відеоролик. Булавіна Еля готувала інформацію про застосування квасолі в медицині. Бут Тимофій, Паращук Марина та Шкапа Максим декламували вірші та загадки про квасолю. Малахатко Саша підготував ТОП-7 цікавих фактів про квасолю. Яськова Аліна розповіла про квасолю, як рослину, її будову, користь. 

   Всі учні класу на уроках мистецтва виготовляли роботу з природнього матеріалу (квасолі, сіна, гречки...) "Лелека", що є символом України та нашої школи. 

  В кінці уроку другокласники зробили висновок, що на ріст квасолі впливає температура повітря, соняне проміння, вода. швидше росте та квасоля, яку напередодні на 3 дні замочили у воді. Квасоля, яка стояла у тіні змінила колір листя, коріння. Квасоля за якою не доглядали - не проросла. 

   Під час дослідження учні вчилися спостерігати, працювати з інформацією, узагальнювати, робити висновки, пов`язувати вивчене з життям, розвивали творчі здібност.

 


https://www.youtube.com/watch?v=JpV3sjZpyKQ&t=2s













четвер, 11 березня 2021 р.

Лепбук «Про хруща»



  Як зробити так, щоб діти із задоволенням навчалися? Існує багато освітніх методик і прийомів роботи. Один із таких - метод Lapbook.

  Створювати щось нове дітям завжди подобається. А створити власний лепбук, який буде корисним для інших дітей тим паче. Це самостійна, творча робота дітей.

  На уроці я досліджую світ другокласники вивчали тему «Поведінка комах навесні». Учні зацікавились розвитком травневого жука (хруща), тому вирішили більш детально дослідити цю комаху і поділитися цікавою інформацією з іншими дітьми початкових класів.

   Лепбук створювали на уроках я досліджую світ та  української мови.

   Учні переглянули навчальне відео про хруща та аналізували інформацію, задавши один одному питання. Створили на лепбуці конверт із запитаннями. Кожен учень може витягнути записку із питанням та дати відповідь на нього, попередньо переглянувши відео по qr-коду.

  На уроках читання другокласники складали     п’ятирядкові сенкани, в яких описали хруща. Створили казку «Суперечка Хруща та Жука-Оленя», в якій показали, що хрущ хоч і шкідник але все ж приносить природі користь. Ще склали загадки про травневого жука.

 Учениці Яськова Аліна і Булавіна Еля виявили бажання і самостійно вдома створили свої книжечки, в яких записали цікаву інформацію про хруща.

Над лепбуком працювали учні всього класу. Найактивнішими були: Алуєва Ангеліна, Булавіна Еля, Олексієнко Женя, Маланін Саша, Яськова Аліна, Шкапа Максим. 
























  

 


понеділок, 15 лютого 2021 р.

Математика

 Складання і розв`язування задач. Порівняння виразів


1. Повторення таблиць множення

 

 



2. Виконай додавання і віднімання у стовпчик

45- 21=        67 - 19 =       36 + 28=

3. Розв`яжи задачі на с.104 номер 1,2

Задача номер 1



Задача номер 2



4. Порівняй вирази на с. 104 номер 3