Я досліджую світ
"Умови розвитку квасолі"
В розділі «Природа навесні» другокласники вивчали тему «Ріст і розвиток рослин». Об’єктом дослідження стала квасоля.
Дослідницький проект тривав 2 тижні. Спочатку учні ознайомились із особливостями росту рослин, замочували квасолю, висаджували її, спостерігали за ростом коріння, кольором листя, кожного дня вимірювали довжину стебла і складали узагальнюючу таблицю, робили висновки.
Алуєва Ангеліна разом з мамою готували салат з квасолею "Вінегрет" та зняли цікавий відеоролик. Булавіна Еля готувала інформацію про застосування квасолі в медицині. Бут Тимофій, Паращук Марина та Шкапа Максим декламували вірші та загадки про квасолю. Малахатко Саша підготував ТОП-7 цікавих фактів про квасолю. Яськова Аліна розповіла про квасолю, як рослину, її будову, користь.
Всі учні класу на уроках мистецтва виготовляли роботу з природнього матеріалу (квасолі, сіна, гречки...) "Лелека", що є символом України та нашої школи.
В кінці уроку другокласники зробили висновок, що на ріст квасолі впливає температура повітря, соняне проміння, вода. швидше росте та квасоля, яку напередодні на 3 дні замочили у воді. Квасоля, яка стояла у тіні змінила колір листя, коріння. Квасоля за якою не доглядали - не проросла.
Під час дослідження учні вчилися спостерігати, працювати з інформацією, узагальнювати, робити висновки, пов`язувати вивчене з життям, розвивали творчі здібност.
https://www.youtube.com/watch?v=JpV3sjZpyKQ&t=2s
Гарнрний урок, вдало підібрані види робіт, які повністю реалізовують мету уроку.
ВідповістиВидалити